Nico Rosberg a második helyről vághatott volna neki a tegnapi Szingapúri Nagydíjnak, ám már a felvezető körre sem tudott elindulni, így kénytelen volt a boxból rajtolni. Akkor még a kuplung meghibásodását feltételezték a Mercedesnél, ám hamarosan kiderült, hogy ennél jóval összetettebb problémáról van szó, hiszen a német versenyző a váltón kívül semmi mást nem tudott kezelni a kormányáról, ráadásul annak a működése sem túnt tökéletesnek. A német pilóta így kénytelen volt feladni a futamot, és a pitwallról végignézni, amint csapattársa megnyerve a versenyt, letaszítja őt a világbajnoki tabella éléról. De vajon, mi miatt kellett kiállnia Rosbergnek?
Nos, az első vizsgálatok szerint a kormányoszlopban található kébelköteg törhetett el, vagy repedhetett meg. Ez az elem biztosítja a kormánykerék és az autó többi rendszere közötti kapcsolatot.
Rosberg természetesen nagyon csalódott volt a történtek után, de elmondása szerint végig bízott benne, hogy ki tudják javítani a hibát. "Végig hittem benne, hogy talán csak kontakthibáról van szó és a csapat meg tudja oldani a problémát, de sajnos nem így lett." - mondta a német versenyző a futamot követően, aki ezzel a nullázásával hosszú idő után veszítette el első helyét az összetettben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.