HIVATALOS: ALONSO ELHAGYJA A FERRARIT

2014/11/20. - írta: Baton

Vége a hónapok óta tartó találgatásnak...

Alonso HD.jpgA csapat bejelentése senkit sem ért meglepetésként, az előző hetekben ugyanis több mértékadó lap is tényként közölte, hogy a spanyol pilóta elhagyja a Ferrarit. A hivatalos bejelentésre – ahogyan arra a nemzetközi sajtóban megjelenő hírek szerint számítani lehetett – az Abu-dzabi Nagydíj csütörtöki sajtónapján került sor; a vörösök egy hosszabb közleményben tudatták a nyilvánossággal, hogy Alonso öt év után távozik Forma-1-es csapatuktól, a spanyol klasszis pedig Twitter-oldalán erősítette meg, hogy a két fél együttműködése hamarosan véget ér.

„Nehéz nap ez a mai, hiszen véget ér egy nagyszerű utazás, amit a Ferrari versenyzőjeként teljesíthettem” – kezdte Alonso. „Ez egy nehéz, de jól átgondolt döntés volt; mindvégig a Ferrari iránt érzett szeretet volt az elsődleges szempont. Mindig szerencsés voltam, hiszen saját magam hozhattam döntést a jövőmről, és ez most is így volt! Köszönettel tartozom a csapatnak, amiért megértették a helyzetem. Öt év után hagyom itt az istállót, ahol szakmai szempontból a lehető legmagasabbra jutottam, ahol új kihívásokkal szembesültem és ahol új határokat értem el. Bizonyítottam, hogy jó csapatjátékos vagyok, hiszen a Ferrari érdekeit tartottam legfontosabbnak!”

„A Ferrari számára mindig lesz hely a szívemben, a fontos döntéseket azonban nekem kell meghoznom. Büszke vagyok arra, amit közösen elértünk. Erőfeszítéseinknek köszönhetően a Maranellóban dolgozó férfiak és nők háromszor is ezüstérmesek lettek, és két alkalommal pedig csak az utolsó futamon csúsztak le a győzelemről. Mindent összevetve, úgy érzem, pályafutásom sok szép pillanatát köszönhetem a csapatnak, és most olyan, mintha egy családot hagynék el. Már izgalommal várom a jövőt, miközben tudom, hogy az Ágaskodó Paripa mindig ott lesz a szívemben. Most szeretném megköszönni a bizalmat” – zárta gondolatait a spanyol.

„Csapatunk minden tagja hálás Fernandónak a közreműködésért, mind személyes, mind pedig szakmai téren – mindig különleges helyet foglal majd el a Scuderia Ferrari nagy versenyzői között" - nyilatkozta a csapatfőnök, Marco Mattiacci. „Szeretnénk neki köszönetet mondani azért a rendkívüli kalandért, amit közösen éltünk át, miközben az elmúlt öt évben kétszer is nagyon közel került a világbajnoki cím megnyeréséhez. Biztos vagyok benne, hogy továbbra is lesz hely a szívében az Ágaskodó Paripa számára. Mint ahogy arról is meg vagyok győződve, hogy a Ferrari szurkolói a jövőben is jó szívvel gondolnak majd rá, és tiszteletben tartják további törekvéseit” – tette hozzá.

Forrás. telesport.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://formula1stories.blog.hu/api/trackback/id/tr726918589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása