KEDDI RÖVIDHÍREK

2014/10/28. - írta: Baton

  • Immáron a Marussia részéről is hivatalossá vált, hogy a csapat kihagyja a következő két futamot, ugyanakkor úgy tűnik, még nincs minden veszve. A kínai befektető érkezéséről szóló pletykák ugyan elhalványultak, ám a legfrissebb hírek szerint egy angol-indiai testvérpár lehet az istálló megmentője. Baljinder Sohl és Sonny Kaushal az acéliparban szerezték vagyonukat, s állítólag egy 55 millió fontos ajánlatot tettek a Marussia vezetőségének. Hivatalos megállapodás egyelőre nincs, de a testvérpár szerint már nagyon közel járnak hozzá.
  • A másik csődközelben lévő csapat felől is érkeztek biztató hírek. Bár egyelőre semmi konkrétum nincs, állítólag 10-15 komolyabb érdeklődő is volt már a Caterhamnél egy esetleges felvásárlás kapcsán.
  • Több Forma-1-hez közeli személy (köztük Max Mosley) szerint a Marussia és a Caterham elvesztése, csupán a kezdet, és a közeljövőben újabb csapatok is "áldozatául eshetnek" a száguldó cirkusz farkastörvényeinek.
  • A korábbi, igencsak aggasztó hírekkel ellentétben a Ferrari úgy tűnik, komoly javulást ért el a jövő évi autó fejlesztésében, melynek köszönhetően sokat javult a jelenleg, csak "666" kódnéven emlegetett gép aerodinamikája. Talán még sincs minden veszve Maranellóban?
  • Még egy Ferrarival kapcsolatos hír: a tervekkel ellentétben mégsem kap új kasztnit Kimi Raikkönen az austini futamra. A jelenlegi autójával rendre csak szenvedő finn így kénytelen lesz a Szocsiban is használt gépet vezetni. Azt egyelőre nem tudni, mi áll a vörösök döntésének hátterében.
  • A Force India kifizette tartozásait, így Austinban megkapja a legújabb fejlesztésű Mercedes-motorokat. Az indiai csapat természetesen nagyon örül a fejleményeknek, és bizakodással várják a hétvégi futamot.
  • Carlos Sainz Jr. ismét nemtetszését fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a Toro Rosso nem őt, hanem a mindössze 17 éves Max Verstappent szerződtette le a következő évre. A kétszeres rali-világbajnok fia már nem először fakadt ki holland riválisa ellen, azt hangoztatva, hogy ő jobban megérdemelte volna a helyet. A spanyol versenyző ezen megnyilvánulásai után nem lennénk meglepve, ha még 2016-ra sem találna magának ülést.
  • Kiderült, milyen mértékű támogatói pénzek is állnak valójában az anyagi csőd szélén álló Caterham svéd versenyzője, Marcus Ericcson mögött. Az idei évben nem sokat mutató, ám az utóbbi versenyeken egyre jobb formába lendülő pilótát állítólag 18 millió dolláros anyagi háttér segíti, melynek köszönhetően négy csapattal - köztük a Caterhammel - is tárgyal a 2015-ös idényt illetően.
  • Egy brazil pályamunkás megvédte japán kollégáit a Jules Bianchi balesete kapcsán felmerült vádakkal szemben. A négy éves tapasztalattal rendelkező, Rafael Riccardi azt mondta, a suzukai munkások nem hibáztak, a Forma-1 pedig sohasem lesz 100%-ig biztonságos.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://formula1stories.blog.hu/api/trackback/id/tr126840045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása